zondag 3 februari 2013

Een nieuw begin in een nieuwe omgeving !

Figuurlijk gesproken dan. Want helemaal opnieuw beginnen is het natuurlijk niet. Ooit begonnen na wat vragen of ik ook niet eens wat wilde vertellen via een blog bij weblog.nl, is het afgelopen jaar (2012) niet best geweest met het aantal blogs van mijn hand. Dat was maar deels te wijten aan gebrek aan inspiratie en drukte, maar vooral vanwege het feit dat de provider over ging naar een nieuwe systeem. Die overgang was wel zo ontzettend slecht geregeld, dat deelnemers een half jaar lang niets konden posten. Hele stukken waren verdwenen in de zogenaamde migratie naar de nieuwe software, foto's werden niet meegenomen en inloggen was iedere keer weer een drama. Twee weken geleden kwam er een bericht van weblog.nl dat de hele boel was overgedaan aan Wordpress.com en er weer een nieuwe migratie op stapel stond en toen was ik het zat. Ik had al vaker gezien dat "Blogger" van Google door steeds meer mensen gebruikt werd en dat deze omgeving als redelijk stabiel werd gezien, dus vandaar deze overstap. Gelukkig heb ik al mijn voorgaande blogs wel veiliggesteld en zal de oude website van weblog.nl nog wel even te zien blijven. Maar voor nieuwe berichten moeten jullie hier zijn. Kortom, binnenkort zal ik me weer laten lezen en kan iedereen die daar in geintereseerd is weer met enige regelmaat wat van mij verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten